لیانا راپرت (Liana Ruppert)، مدیر سابق انجمن Bungie، مدعی شده است که مدیریت استودیو مسئول شکست بستهالحاقی Lightfall بازی Destiny 2 بود.

بستهالحاقی Lightfall بازی Destiny 2 در فوریه ۲۰۲۳ منتشر شد و نتوانست نظر منتقدین و مخاطبها را جلب کند و حتی بسیاری از طرفداران، آن را ضعیفترین گسترشدهنده بازی مذکور میدانند و از داستان آشفته و شخصیت منفی آن انتقاد میکنند.
این واکنشها نه تنها به اعتبار استودیو، بلکه به درآمد آن نیز لطمه زد. بر اساس گزارشها، Destiny 2 آنطور که Bungie انتظار داشت درآمدزا نبود و تقریباً در جبران نیمی از سود پیشبینی شده خود عقب ماند. دلیلش این بود که بسیاری از مخاطبها بلافاصله پس از انتشار بازی، از تجربه آن دست کشیدند. در نتیجه حدود ۱۰۰ کارمند، از جمله کهنهکاران استودیو، شغل خود را از دست دادند.
حال، لیانا راپرت، که در حین تعدیل نیروی بانجی در اکتبر ۲۰۲۳ شغل خود را از دست داد، همزمان با سالگرد عرضه بستهالحاقی Lightfall در توییتر نوشت:
بد شد که مدیران استودیو خواستند شکست بخورد. اگر تیم به درستی پشتیبانی شده بود، Lightfall المانهای جذاب و بزرگی داشت. هنوز به افراد تیم افتخار میکنم. مکانیزم تاب خوردن مثل مرد عنکبوتی هنوز هم جذاب است.
در حالی که راپرت شفافسازی نکرد، سخنان او حاکی از اختلافات احتمالی بین روسای Bungie و توسعهدهندگان بازی در طول ساخت Lightfall است. احتمالاً به دلیل عجله مدیران استودیو، محتوای بازی ناقص ماند و چیزی جز ناامیدی طرفداران را در پی نداشت.
این اولین باری نیست که لیانا راپرت از مشکلات پشت پرده استودیوی Bungie میگوید. او پیش از این به کرانچ در ساخت The Final Shape و جاهطلبیهای محقق نشده تیم توسعه اشاره کرده بود.




نظرات کاربران