Astro Bot Rescue Mission، بازی انحصاری PlayStation VR، به موفقیت تجاری بزرگی برای ناشر تبدیل شد. نیکولاس داوست (Nicolas Doucet)، کارگردان بازی، در جدیدترین قسمت Game Maker’s Notebook و گفتکویی با شوهی یوشیدا، یکی از روسای سابق پلی استیشن، فاش کرد که موفقیت بازی حتی برای تیم توسعه دور از انتظار بود.

نیکولاس داوست پیرامون دوران توسعه هیجانانگیز بازی Astro Bot Rescue Mission چنین گفت:
این بازی پروژه شگفتانگیزی بود که بدون هیچ انتظار خاصی شروع به ساخت آن کردیم. تنها هدفی که داشتیم این بود به مردم ثابت کنیم نمونه اولیه VR میتواند چه کارهایی انجام دهد. همیشه در تلاش بودیم تا حد امکان با ایدههای نو پیش برویم.
اینکه بازی به موفقیت تجاری تبدیل شود و حتی جایزهای به همراه داشته باشد برای ما دور از انتظار بود. برای همین واقعاً از همه چیز راضی بودیم.
نیکولاس داوست سپس از بازی Astro’s Playroom صحبت کرد. از آنجایی قرار بود این بازی تنها به صورت رایگان و دیجیتالی روی پلی استیشن ۵ در دسترس باشد، تیم توسعه از ویژگیهای منحصر به فرد کنسول و قابلیتهای ویژه کنترلر آن بهره برد.
این بار هم یک دموی جدید ساخته بودیم و ویژگیها/فناوری جدید را به دنیا نشان دادیم.
او همچنین در مصاحبه اخیر خود با Famitsu فاش کرد که محبوبترین مراحل Astro Bot، یعنی مراحل VIP، در ابتدا قرار بود Mini Stage باشند. برای اشاره، مراحل VIP مراحلی هستند که شخصیتهای نمادین پلی استیشن در آنها حضور داشتند، مثل کریتوس و میمونهای Ape Escape.
Astro Bot Rescue Mission اساساً اولین نسخه فرنچایز بود. این بازی در سال ۲۰۱۸ به طور انحصاری برای PlayStation VR منتشر شد تا قابلیتهای منحصر به فرد این تکنولوژی را به مخاطبها معرفی کند. به همین ترتیب، تجربه یک بازی پلتفرمر (سکوبازی) را از دیدگاهی تازه و با استفاده از پتانسیل DualShock 4 و هدست واقعیت مجازی پلی استیشن به مخاطبها ارائه داد.



نظرات کاربران