شرکت SEGA اعلام کرده در سال پیشرو بازیهای کمتری عرضه خواهد کرد و به گسترش فرنچایزهای موفق Like a Dragon، Sonic و بازیهای Atlus خصوصا Persona تمرکز میکند.

شرکت SEGA در سال مالی جاری (که تا پایان مارس ادامه دارد) بیش از ۷ بازی بزرگ عرضه کرده است. Super Monkey Ball: Banana Rumble, Metaphor: ReFantazio, Sonic X Shadow Generations, و Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii مهمترین این عناوین هستند.
با این حال گویا این شرکت ژاپنی در سال مالی پیشرو (از آوریل ۲۰۲۵ تا مارس ۲۰۲۶)، بازیهای کامل (منظور بازیهایی که رایگان نیستند) کمتری عرضه میکند.
برنامه کنونی ما در حال آمادهسازی و تدوین است، اما ما انتظار داریم که بازیهای کامل کمتری در سال مالی پیشرو منتشر کنیم.
اما از سوی دیگر انتظار داریم که درآمد مستمری از فروش بازیهای کامل داشته باشیم و از بازیهای رایگان جدید درآمدی در مقیاس کامل به دست بیاوریم.
در طی جلسه پرسش و پاسخ، از مدیران پرسیده شد که آیا قصد خریداری استودیوهای توسعهدهنده را به منظور قدرت بخشیدن به فرآیند توسعه دارند یا خیر. در جواب گفته شد که هدف SEGA این است که استودیوهای Atlus، Ryu Ga Gotoku و Sonic Team با استخدام بیشتر نیرو، قدرت توسعه بیشتری پیدا کنند.
Atlus استودیوی مهمی برای ما است، چرا که آیپیهای ژاپنی را به آن سوی دریاها میبرند و ما باید به آنها قدرت بیشتری بدهیم. سازندگان Sonic و Like a Dragon نیز کمبود نیرو دارند و باید با استخدام و M&A بیشتر، آنها را تقویت کنیم.

![[DEMON] [DEMON]](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/195400/1740341971-bpthumb.jpg)


نظرات کاربران