0

کپکام نماد تجاری جدیدی را برای Dino Crisis در ژاپن ثبت کرده است

کپکام نماد تجاری جدیدی را برای Dino Crisis در ژاپن ثبت کرده است
بازدید 21

خبر خوش برای طرفداران Dino Crisis، ظاهرا این فرنچایز در حال احیاء شدن است.

تبلیغات

شرکت کپکام (Capcom) اخیرا یک نماد تجاری جدید را برای سری Dino Crisis را در ژاپن ثبت کرده که امروز عمومی شد.

capcom dino crisis

طبق اطلاعات موجود در این پرونده، این نسخه از Dino Crisis برای طیف گسترده‌ای از پلتفرم‌ها در حال توسعه است. از موبایل گرفته تا کنسول‌های دستی و خانگی و PC.

حدود ۹ ماه پیش کپکام در یک نظرسنجی از طرفداران خواست که نظرات خود را در مورد بازی‌های این شرکت به اشتراک بگذارند. در یکی از نظرسنجی‌ها مشخص شد که طرفداران خواستار بازی جدیدی از سری محبوب Dino Crisis هستند.

ظاهرا Capcom به بازخورد طرفداران احترام گذاشته و در حال احیاء این سری محبوب است. آخرین نسخه از Dino Crisis در سال ۲۰۰۳ منتشر شد.

nero son of vMehrdadعلی بهنیاamscPhantomLongtail

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید