0

یوشیدا: پلی استیشن ۱ بدون بازی‌های انحصاری شکست می‌خورد

یوشیدا: پلی استیشن ۱ بدون بازی‌های انحصاری شکست می‌خورد
بازدید 24

برند محبوب پلی استیشن طی سی سال گذشته مسیری طولانی را در صنعت بازی طی کرده و اکنون چندین IP مشهور در اختیار دارد. رئیس سابق استودیوهای جهانی سونی، شوهی یوشیدا، توضیح می‌دهد که اگر سونی بر توسعه عناوین انحصاری متمرکز نشده بود، همان ابتدای راه و در زمان عرضه پلی استیشن ۱ شکست می‌خورد.

تبلیغات

شوهی یوشیدا در مصاحبه‌ای جدید اظهار داشت که سونی خیلی زود متوجه شد برای ارائه یک محصول همه چیز تمام، باید به عرضه عناوین انحصاری روی آورد.

یوشیدا در مصاحبه با کانال یوتیوب Kyle Bosman، توضیح داد که سونی در زمان ساخت پلی استیشن ۱ متوجه اهمیت بازی‌های انحصاری شد. به همین ترتیب، گروه مدیریتی سونی ایده توسعه یک سری از عناوین انحصاری را برای کنسول قدرتمند آن زمان مطرح کرد. شوهی یوشیدا گفت:

آن‌ها به وضوح می‌دانستند که عرضه بازی‌های انحصاری برای موفقیت یک پلتفرم بازی‌ حیاتی است.

بنابراین، سونی چندین استودیوی فرست پارتی در سراسر ایالات متحده و اروپا برای توسعه بازی‌ها تامین کرده بود، از جمله Psygnosis برای توسعه فرنچایز Wipeout و ۹۸۹ Studios برای تمرکز بر بازی‌‎های ورزشی. اگر سونی توسعه‌ بازی‌های انحصاری و تنوع بخشیدن به مجموعه خود را جدی نمی‌گرفت، این برند در ادامه حیات خود با مشکلاتی روبه‌رو می‌شد.

Fabulous Slayerمترسک ( pc gamer ) 💚Richman𔓙 NIGHTGAMING 𔓙Naomi SakuraimrObi wanحمید[DEMON]Mehrdad𝑯𝒂! 𝑰𝒕'𝒔 𝒎𝒆کوروشMotinHTremblerIl Capitano

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید