ناشر بازی Elden Ring: Nightreign، باندای نامکو، اخیراً آماری از تست شبکه بازی در ماه گذشته منتشر کرده که نشان میدهد بازیکنان در تکمیل آن با چالش مواجه بودهاند.

این بازی آنلاین کوآپ، در طول سه روز، درون فضایی اتفاق میافتد که در آن بازیکنان باید هر شب باسها را شکست دهند تا به مرحله بعدی پیش بروند. با این حال، باس نهایی این چرخه – «گلادیوس، جانور شب» – تنها ۵۸,۶۱۵ بار شکست داده شده است. ناشر تعداد کل بازیکنان را اعلام نکرده اما با نگاهی به سایر آمار، میتوانیم تصوری از محبوبیت این تست داشته باشیم.
به عنوان مثال، در مجموع ۲۳,۶۲۷,۴۸۹ حمله برای نجات بازیکنان زمینخورده استفاده شده است. با توجه به اینکه حدود سه ضربه (و گاهی بیشتر) برای احیای یک بازیکن به این روش لازم است، این عدد نشاندهنده حدود ۷.۹ میلیون احیا است.

علاوه بر این، مینیباسهای پراکنده در دنیای بازی بین ۹۹,۰۰۰ تا ۱۹۵,۰۰۰ بار شکست داده شدهاند که بستگی به میزان ظهور آنها در چرخه روزانه داشته است.
در نهایت، ۳۷,۹۵۷,۴۵۳,۸۶۷ رون (Runes) در طول تست از دست رفته است که پس از مرگ بازیابی نشدهاند. این عدد نشاندهنده مرگهای بسیار است.
به طور کلی، به نظر میرسد بازیکنان در درک مکانیزمهای Nightreign مشکل داشتهاند. تغییر به سمت حالت کوآپ آنلاین و ریتم سریعتر ممکن است چالشی برای بازیکنان ایجاد کرده باشد؛ چه به دلیل توضیحات ضعیف فرامسافتور و چه زمان ناکافی برای تسلط روی بازی در طول تست.
و این در حالی است که برخی بازیکنان حتی موفق به ورود به بازی هم نشدند. اولین جلسه چندین تست در آن هفته یک فاجعه بود؛ به طوری که بازیکنان به کلی نمیتوانستند وارد یک مچ شوند. این مشکل برای باقی روزهای هفته برطرف شد.



نظرات کاربران