0

یوشیدا: استودیوهای پلی استیشن مجبور به ساخت عناوین سرویس محور نیستند

یوشیدا: استودیوهای پلی استیشن مجبور به ساخت عناوین سرویس محور نیستند
بازدید 27

شوهی یوشیدا (Shuhei Yoshida)، مدیر سابق پلی استیشن، در مصاحبه جدید خود گفت که سونی استودیوهای خود را مجبور به توسعه بازی‌های سرویس محور نکرده است.

تبلیغات

سونی مدتی پیش تعدادی از عناوین سرویس محور خود از جمله بازی آنلاین The Last of Us و همچنین پروژه سرویس محور God of War را لغو کرد. برخی از طرفداران معتقدند که استودیوهایی مانند ناتی داگ، Bend Studio و Bluepoint همگی توسط سونی مجبور به ساخت عناوین سرویس محور شدند، اما مدیر سابق پلی استیشن در این باره نظر متفاوتی دارد.

یوشیدا در مصاحبه با پادکست Sacred Symbols اظهار داشت که بعید می‌داند سونی استودیوهای خود را مجبور به ساخت چیزی کند که خواهان آن نیستند. او در عین حال می‌گوید که این تصمیمات ممکن است به صورت مشترک بین سونی و استودیوها گرفته شده باشند.

وی در این باره گفت:

طبق تجربه‌ای که داشتم، هنگامی که استودیوها مشاهده می‌کنند که یک شرکت ابتکارات و نوآوری‌های بزرگ دارد، سعی می‌کنند با آن همسو شوند تا شانس خود را برای تایید و پشتیبانی پروژه افزایش دهند.

به عبارتی دیگر، یوشیدا اعتقاد دارد استودیوهای پلی استیشن وقتی استراتژی سونی مبنی بر خلق آثار سرویس محور را می‌بینند، خودشان بیشتر چنین بازی‌هایی را پیشنهاد می‌دهند و در مسیر شرکت حرکت می‌کنند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید