طبق اطلاعات منتشر شده در پروفایل لینکدین (LinkedIn) تعدادی از کارمندان استودیوی Striking Distance، توسعهدهنده بازی The Callisto Protocol، این استودیو تعداد قابلتوجهی از کارکنان خود را اخراج کرده است.

بهروزرسانی:
شرکت Krafton طی اطلاعیهای که برای رسانه PC Gamer فرستاده، از اخراج اکثر کارکنان استودیوی Striking Distance خبر داد. این شرکت از ارائه تعداد کارمندان تعدیل شده خودداری کرد.
استودیوی Striking Distance به اندازه کوچک شده که فعال باقی بماند. چنین محیطی برای مرحله کنونی توسعه استودیو، پایدار و مناسب است. استودیو به فعالیت خود ادامه میدهد و این تغییرات هیچ تاثیری بر برنامههای آینده ندارد.
متن اصلی:
جسی لی (Jesse Lee)، کارگردان بخش هنری Striking Distance، در پستی اعلام کرد که بیشتر توسعهدهندگان از این استودیو اخراج شدهاند. این خبر در حالی منتشر شده که چندین کارمند سابق دیگر نیز در پستهای خود به این موضوع اشاره و اعلام کردهاند که اکنون به دنبال موقعیت شغلی جدیدی هستند.
لی در ادامه نوشت:
بسیار به کاری که انجام دادیم و تیمی که با آن همکاری کردم افتخار میکنم. ساخت و هدایت تیمی از هنرمندان بااستعداد در زمینه طراحی مفهومی، ارائه چشماندازی برای دو بازی زیبا در میان روزها و شبهای سرشار از کافئین… و همکاری با برخی از شگفتانگیزترین و ماهرترین هنرمندان.
این اتفاق در حالی رخ داده که Striking Distance پیشتر در آگوست ۲۰۲۳ تایید کرده بود که ۳۲ نفر از کارکنانش را اخراج کرده. تنها یک ماه پس از آن نیز اعلام شد که گلن شوفیلد (Glen Schofield)، بنیانگذار استودیو، این شرکت را ترک کرده است.
اگرچه Striking Distance هنوز به صورت رسمی از پروژه جدید خود رونمایی نکرده، اما سرنخهایی درباره آن منتشر کرده است. این پروژه با موتور بازیسازی آنریل انجین ۵ ساخته میشود و احتمالاً یک عنوان چندنفره سوم شخص اکشن خواهد بود.








نظرات کاربران