سامسونگ از امروز تجربهی جدید خرید مبتنی بر هوش مصنوعی را روی صفحهی قفل برخی گوشیهای خود ارائه میدهد.
براساس همکاری سامسونگ با شرکت Glance، در لاکاسکرین برخی از گوشیهای غول فناوری کرهای و با تمرکز بر گلکسی استور، از هوش مصنوعی مولد برای «کشف محتوا و تجارت» و نمایش «محتوای پرطرفدار، رویدادهای محلی و لحظات شبکههای اجتماعی» استفاده میشود.
این قابلیت که Glance AI نام دارد از امروز و بهصورت اختیاری در دو قالب اپلیکیشن مجزا و تبلیغات صفحهی قفل در دسترس تعدادی از مدلهای پرچمدار گوشی سامسونگ قرار میگیرد. ویژگی نامبرده بهصورت پیشفرض غیرفعال است.
Glance AI با یک سلفی یا تصویری از گالری آموزش میبیند تا تصاویر واقعی از مصرفکنندگان در لباسهای مناسب ایجاد کند. در واقع با قابلیتی مشابه ویژگی خرید لباس گوگل مواجه هستیم که لباسها را برای کاربران تن میزند.
-
بهترین گوشی های سامسونگ [اردیبهشت ۱۴۰۴]
-
بهترین گوشی های موبایل بازار ایران [خرداد ۱۴۰۴]
Glance AI با بیش از ۴۰۰ برند و خردهفروش برتر آمریکایی قرارداد دارد و چنین چیزی میتواند گزینههای زیادی برای خرید فراهم کند. امکان تنظیم تصاویر ایجادشده بهعنوان والپیپر لاکاسکرین هم فراهم شده است تا با رویکرد تبلیغاتی نسبتاً متفاوتی روبهرو باشیم.
قابلیت Glance AI تا ۳۰ روز آینده در دسترس کاربران آمریکایی خانوادهی گلکسی S25 و گلکسی S24 و گلکسی S23 و گلکسی S22 قرار میگیرد. مدلهای FE سری گلکسی S23 و S24 هم در لیست حضور دارند. احتمالاً قابلیت یادشده با آخرین آپدیت گلکسی استور فعال میشود.
نظرات کاربران