0

صدور تجارب خدمات فرودگاهی ایران به جهان

صدور تجارب خدمات فرودگاهی ایران به جهان
بازدید 23

به گزارش بازار، حامد احتسابی، رئیس هیئت مدیره جایگاه خدمات فرودگاهی با اشاره به تأثیر تحریم‌ها بر صنعت هوانوردی ایران، اظهار داشت: محدودیت‌ها، ما را وادار به تکیه بر دانش داخلی و نوآوری کرد. امروز سیستم‌های مدیریت فرآیندهای CIP فرودگاه امام خمینی (ره)، کاملاً بومی و هم‌سو با آخرین فناوری‌های روز جهان است. حتی شرکت‌های اروپایی برای الگوبرداری از این مدل، ابراز علاقه کرده‌اند.

وی با اشاره به برنامه‌های توسعه بین‌المللی این شرکت در سال ۲۰۲۵ خبر داد و گفت: ما در نمایشگاه‌های هوانوردی و گردشگری معتبر جهان حضور پیدا کرده و تفاهم‌نامه‌هایی با شرکای خارجی امضا کرده‌ایم ،اصلی‌ترین هدف این اقدامات، انتقال دانش فنی و ایجاد پایگاه‌های خدمات CIP در فرودگاه‌های منطقه و جهان است.

او تصریح کرد: ما ثابت کرده‌ایم که ایرانیان نه تنها مصرف‌کننده نیستند، بلکه صادرکننده فناوری و خدمات‌اند و می‌توانند در بالاترین سطح صنعت هوانوردی جهانی قرار بگیرند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید