0

تبلیغاتی که سود می‌سازند؛ تلویزیون شهری زیر ذره‌بین

تلویزیون تبلیغاتی شهری
بازدید 36

آیا می‌دانستید که بیش از نیمی از کسب و کار‌ها در همان اوایل کار خود با شکست مواجه می‌شوند. در دنیایی که هر روز بیش از پیش دیجیتالی می‌شود؛ پیدا کردن راهی برای دیده شدن حیاتی است. تلویزیون شهری در بین سایر ابزار‌های تبلیغاتی تاثیر بی نظیری بر روی مخاطب می‌گذارند. بر اساس آمار موجود بیش از 70% مخاطبان حداقل یک بار در روز با این تبلیغات مواجه می‌شوند. در سایر ابزار‌های تبلیغاتی به این آمار بازدید و جذب مخاطب نمی‌توان به سادگی دست یافت.

اما سوال اینجاست که چگونه می‌توان از این نمایشگر‌ها بهترین استفاده را برای جذب مخاطب داشت؟ در این مقاله نگاهی عمیق به دنیای پرسود و پر بازده تبلیغات با تلویزیون شهری خواهیم داشت.

تلویزیون شهری چیست؟

تلویزیون شهری نمایشگری با ابعاد بزرگ است که در محل‌های پر تردد سطح شهر نصب می‌شود. این تلویزیون‌ها برای تبلیغات، اطلاع رسانی و نمایش محتوای ویدئویی و تصویری کاربرد دارند. تصاویر متحرک و با کیفیت این نمایشگر‌ها باعث می‌شود تا توجه مخاطبان به سرعت به آن جلب شود. تبلیغ کردن بر روی این تلویزیون‌های دیجیتال برند شما را به روز و پیشرو نشان می‌دهد. دیاکو سایت معتبری است که انواع مختلف این نمایشگر‌ها را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروش‌ می‌رساند.

برخلاف بیلبورد‌های سنتی، این تلویزیون‌ها قابلیت به روز رسانی در عرض چند دقیقه را دارند. کنار هم قرار گرفتن تمامی این عوامل باعث محبوبیت روز افزون این نمایشگرها برای تبلیغات شده است. انواع مختلف تلویزیون‌های شهری که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرند:

نمایشگرهای تبلیغاتی

تلویزیون‌های ثابت

این نوع تلویزیون‌های شهری در یک مکان مشخص نصب می‌شوند و معمولا ابعاد بزرگی دارند. قرار گرفتن این نمایشگر‌ها در میدان‌های شلوغ شهر، ورودی شهر و نزدیکی مراکز خرید؛ آمار بازدید را بالا می‌برد. تلویزیون‌های ثابت معمولا 24 ساعته فعال هستند و به طور مداوم تبلیغات را نمایش می‌دهند.

تلویزیون‌های متحرک

تلویزیون‌های متحرک روی وسایل نقلیه مثل اتوبوس‌ها یا کامیون‌های تبلیغاتی نصب می‌شوند. با حرکت این ماشین ها، تبلیغات در سرتاسر شهر به نمایش در می‌آید. این نوع تلویزیون‌های شهری، ابعاد کوچک‌تری از نمونه‌های ثابت دارند.

چرا تبلیغات با تلویزیون‌های شهری سود آور است؟

جذب مخاطبان یکی از اصلی‌ترین اهداف کسب و کار‌های مختلف است. افزایش تعداد مخاطبان باعث می‌شود تا موفقیت یک برند بیشتر شود. تبلیغات یکی از روش‌هایی است که در رسیدن به این هدف به کمک کسب و کار‌ها می‌آید. برخی از صاحبان مشاغل، تبلیغات را فقط صرف هزینه به حساب می‌آورند. در حالی که انتخاب یک شیوه درست برای بازاریابی و تبلیغات حتی می‌تواند سود به برند شما واریز کند.

تلویزیون شهری به عنوان موثرترین ابزار تبلیغاتی، با جذابیت بصری بالا، باعث پوشش گسترده مخاطبان در سطح شهر می‌شود. اما چرا از این نمایشگر‌های غول پیکر به عنوان سرمایه گذاری پر سود یاد می‌شود؟ در زیر به چند دلیل اصلی برای پاسخ به این سوال پرداخته‌ایم:

تلویزیون های تبلیغاتی شهری

پوشش گسترده

تلویزیون‌های شهری در مکان‌های شلوغ و پر تردد شهر نصب می‌شوند. همین عامل باعث می‌شود تا روزانه هزاران نفر تبلیغات پخش شده توسط این نمایشگر‌ها را ببینند. در ساعات مشخص از روز بسته به نوع مخاطبان و گروه هدف حتی می‌توان نوع محتوا را برای افراد شخصی سازی کرد. برای مثال در ساعات نزدیک به ظهر تبلیغات مربوط به رستوان‌های مختلف پخش شود.

جذابیت بصری بالا

برخلاف بنرهای ثابت، این نمایشگر‌ها محتوای تبلیغاتی با جذابیت بیشتری پخش می‌کنند. تبلیغات به حالت انیمیشنی باعث می‌شود تا توجه بیشتری به آن جلب شود. تبلیغات آنلاین موجود در موبایل یا اینترنت ممکن است با اسکرول سریع کاربران نادیده گرفته شوند؛ اما نادیده گرفتن این نمایشگر‌های بزرگ تقریبا غیر ممکن است.

استفاده از رنگ‌های متنوع و طرح‌های گرافیکی خاص نیز، جذابیت این نوع تبلیغات را دو چندان می‌کند. این موضوع باعث می‌شود تا محتوای تبلیغات بیشتر در ذهن مخاطب باقی بمانند. در حین خرید، مخاطب ناخودآگاه به سمت برندی کشیده می‌شود که قبلا تبلیغ آن را در سطح شهر دیده است.

اجاره به برند‌های دیگر

تبلیغ با تلویزیون شهری تنها صرف هزینه نیست بلکه با این نمایشگر‌ها می‌توان کسب در آمد کرد. قابلیت تغییر محتوای تبلیغاتی، امکان معرفی و تبلیغ همزمان چند برند را فراهم می‌کند. با اجاره دادن به صورت ساعتی و حتی روزانه، می‌توان درآمد زیادی از این راه به دست آورد. تلویزیون شهری منبع درآمدی فعال است که همواره می‌توان از آن استفاده کرد. با خرید این نمایشگر، همزمان با تبلیغات، می‌توان به درآمد بالایی دست یافت.

تلویزیون شهری فضای داخل نیز در داخل پاساژ‌ها و فروشگاه‌های بزرگ نصب‌ می‌شود. از این نمایشگر‌ها‌ می‌توان برای تبلیغ فروشگاه‌های مختلف یا غذاهای موجود در فودکورت پاساژ استفاده کرد.

امکان به روزرسانی سریع

در تبلیغات چاپی تغییر محتوا تبلیغاتی هزینه بر است و باید تمامی مراحل از همان ابتدا تکرار شود. در حالی که تبلیغات تلویزیون شهری را می‌توان بدون صرف هزینه در کوتاه‌ترین زمان ممکن تغییر داد. تغییر مداوم محتوا باعث می‌شود که مخاطب همواره با تبلیغات جدیدی مواجه شود. به روزرسانی بدون هزینه، سود دهی این نوع تبلیغات را برای برند بیشتر می‌کند. این ویژگی برای کمپین‌های فصلی یا تخفیفات ویژه بسیار ایده‌آل است.

افزایش اعتبار برند

همه کسب و کار‌ها در صدد این هستند که جایگاه ویژه‌ای برای خود در بین رقبا پیدا کنند. گاهی اوقات حتی چندین سال فعالیت در یک حوزه نیز نمی‌تواند این اعتبار را به ارمغان بیاورد. در صورتی که تبلیغ بر روی صفحات نمایش بزرگ در سطح شهر، می‌تواند اعتبار و ارزش یک برند را به طور ناگهانی افزایش دهد. این نوع تبلیغات، حرفه‌ای بودن یک برند را در بین دیگر رقبا نیز ارتقا می‌دهد. سودی که از این شرایط برای کسب و کار حاصل می‌شود به مراتب بیشتر از هزینه صرف شده برای تبلیغات است.

تبلیغاتی مقرون به صرفه

شاید در نگاه اول با دیدن قیمت تلویزیون شهری، یک روش پر هزینه برای بازاریابی به حساب بیاید. در حالی که در دراز مدت در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی سنتی، قیمت کم‌تری دارد. با توجه به جذب مخاطب بالا و ماندگاری تبلیغ در طی چندین سال، هزینه به ازای هر مخاطب پایین‌تر است. حتی برندهای جهانی موفق مثل نایکی و کوکاکولا نیز از این نمایشگر‌ها برای برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی خود در سرتاسر جهان استفاده‌ می‌کنند.

بیلبورد شهری

تبلیغات؛ روشی برای کسب سود یا صرف هزینه؟!

در دنیایی که هر ثانیه در حال تغییر است؛ برند‌ها به دنبال راهی برای دیده شدن هستند. در بین روش‌های مختلف تبلیغاتی، این تلویزیون شهری است که سکوی پرتاب برند شما به سمت موفقیت‌ می‌شود. تبلیغات با تلویزیون شهری اگر به درستی انجام شود؛ نه تنها صرف هزینه نیست بلکه روشی سود آور برای کسب و کار است. با انتخاب محل مناسب برای نصب، به روزرسانی‌های مکرر، طراحی حرفه ای و مدیریت هوشمند؛ این نمایشگر را به یک ابزار قدرتمند برای تبلیغات تبدیل‌ می‌کند.

تلویزیون شهری نمایشگری است که همزمان با معرفی برند شما، اعتبار و ارزش آن را نیز ارتقا‌ می‌دهد. با کمک این نمایشگر در مدت زمان کوتاهی‌ می‌توانید جذب مخاطبان زیادی داشته باشید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید