0

FCC قوانین جدیدی برای تماس‌ها و پیام‌های تولید‌شده توسط هوش مصنوعی پیشنهاد کرد

FCC قوانین جدیدی برای تماس‌ها و پیام‌های تولید‌شده توسط هوش مصنوعی پیشنهاد کرد
بازدید 27

کیسیون ارتباطات فدرال قوانین جدیدی را برای استفاده از تماس‌ها و پیام‌های تلفنی ایجاد‌شده توسط هوش مصنوعی پیشنهاد کرده است. بخشی از این پیشنهاد روی ایجاد یک تعریف واضح برای تماس‌های ایجادشده توسط هوش‌مصنوعی و بخش دیگر با مجبورکردن شرکت‌ها به اطلاع‌رسانی درباره استفاده از هوش‌مصنوعی، به حمایت از مصرف‌کنندگان تمرکز دارد.

براساس گزارش انگجت، FCC می‌گوید:

«این پیشنهاد فرصتی را برای مصرف کنندگان فراهم می‌کند تا تماس‌ها یا پیام‌هایی که حاوی خطر تقلب و سایر کلاهبرداری ها هستند را شناسایی کرده و از آن‌ها دوری کنند.»

محفاظت از افراد دارای معلولیت در برابر هوش مصنوعی

جسیکا روزن‌وورسل، رئیس FCC

FCC همچنین به‌دنبال اطمینان از این موضوع است که موارد استفاده قانونی از هوش‌مصنوعی برای کمک به افراد دارای معلولیت برای برقراری ارتباط با دیگران، محافظت می‌شود.

پیشنهاد جدید، آخرین اقدام FCC برای تنظیم نحوه استفاده از هوش‌مصنوعی در تماس‌ها و پیام‌های ایجاد‌شده توسط هوش‌مصنوعی است. این کمیسیون قبلاً برای ممنوعیت صداهای تولیدشده توسط هوش مصنوعی در این تماس‌ها نیز تلاش کرده است و از سرویس‌های مخابراتی خواسته بود تا این عمل را سرکوب کند.

یکی از مشکلات اصلی این تماس و پیام‌ها، ارائه اطلاعات نادرست است. پیش از انتخابات سال جاری که در ماه نوامبر انجام می‌شود، از این دسته تماس‌های رباتیک هوش‌مصنوعی برای انتشار اطلاعات نادرست به رأی‌دهندگان نیوهمپشایر استفاده شده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید