0

رویترز: اپراتور موبایلی استارلینک راه‌اندازی می‌شود

رویترز: اپراتور موبایلی استارلینک راه‌اندازی می‌شود
بازدید 1

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، به‌گزارش رویترز، شرکت اسپیس‌ایکس به سرمایه‌گذاران اعلام کرده است که قصد دارد خدمات موبایل استارلینک را برای کاربران آمریکایی راه‌اندازی کند. این اقدام می‌تواند اسپیس‌ایکس را به رقیب مستقیم اپراتورهای مخابراتی بزرگی مانند ورایزن، ای‌تی‌اندتی و تی-موبایل تبدیل کند.

گوئین شات‌ول، رئیس اسپیس‌ایکس، در مراسمی خصوصی از احتمال ساخت یک شبکه‌ی موبایل زمینی اختصاصی در آمریکا خبر داد. اسپیس‌ایکس در حال حاضر با همکاری تی-موبایل، خدمات اتصال مستقیم ماهواره به گوشی را برای پوشش‌دهی مناطق دورافتاده ارائه می‌دهد.

شرکت فضایی ایلان ماسک در سال گذشته‌ی میلادی مجوزهای طیف فرکانسی بی‌سیم را در دو مرحله با پرداخت ۱۷ میلیارد دلار و ۲٫۶ میلیارد دلار از شرکت اکواستار خریداری کرد. این خریدها به اسپیس‌ایکس امکان می‌دهد تا با استفاده از امواج رادیویی اکواستار، شبکه‌ی خدمات موبایلی خود را توسعه دهد.

مؤسسه‌ی مالی اوپنهایمر در یادداشتی اعلام کرد که گسترش واحد پهن‌باند ماهواره‌ای استارلینک، صنعت ۱٫۶ تریلیون دلاری ارتباطات آمریکا را تحت تاثیر قرار خواهد داد. استارلینک در حال حاضر بیش از ۱۰ میلیون مشترک دارد.

۲۲۷۲۲۷

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید